Jackie i Paradise Hotel e grym!

Jackie i Paradise Hotel är rolig och rakt på sak! Hoppas att hon får ut Catja som hon planerar att göra xD

Jackie Paradise Hotel


Vad är det på tv ikväll? :)

tv tablå


Timbaland ft Justin Timberlake - Carry Out :)

Har precis kommit ut ur duschen, sitter o lyssnar på en grym låt.



Har lyssnat sönder den låten <3

Edward VS. Jacob



Vem av killarna tycker ni är snyggast?


New Moon

New Moon på bio 2009

Såg "New Moon" med älskling förra helgen. Jag tycker att den e hur bra somhelst!!! Det enda som jag inte gillade e att d e för lite "action" i filmen. Men själva berättlsen är KANONbra!
Vad tycker ni om filmen?

=)

Min mus är seg

Nu måste jag ladda data-musen!! Den vägrar att lyda mig just nu :/
Skriver mer sen när den e laddad o klar!

:)
Hello Kitty Dator mus


Har/Ska ni vaccinera er? (mot svininfluensan)

Jag har funderat mycket fram o tillbaka om jag ska våga vaccinera mig eller inte. Det lutar mot att jag kommer att göra det. Vill ju helst inte bli sjuk...men många påstår att man kan bli sjuk pga sprutan. Jag tror ändå att man blir mer sjuk av influensan än av vaccinet. Vad tror ni?

Här nedan kan ni se ett filmklipp som får mig att undra..(titta inte om ni är känsliga)



Skriv gärna och berätta om ni har vaccinerat er eller inte och vad ni tycker om saken.

Vilken röra!

Hej och välkomna till min blogg!

Jag heter Ally och ska blogga för första gången! (oh no..) Jag kommer att skriva om allt möjligt här :)
Nu ska jag försöka att förstå hur blogg.se fungerar..
Ciao sålänge

:)

Translate my blog into your own language:
RSS 2.0