lite frågor...

Höger- eller vänsterhänt: vänsterhänt från början men nu högerhänt :D
Humör just nu: trött
Favoritgodis: finns väldigt mycket men choklad är alltid gott
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding, sniglar och grodor är vad jag kommer på just nu, har en kompis som åt grodor utomlands!! eewww!!!
Musik just nu: allt möjligt på spotify
Vad sa du senast: jag säger väldigt mycket hela tiden så jag kommer tyvärr inte ihåg xD
Sommarplaner: Jobba, kanske en utlandstripp lr bilsemester.
Hur många kuddar sover du med: 1 och ibland ingen :O
Favoritväder: vårväder! Varken för kallt eller för varmt, runt 15-20 grader är gött =)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, säng & mobil
Spelar du nåt instrument: inte nu längre, har försökt att spela guitarr och trummor
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska helt klart!
Sparare eller slösare: mitt emellan
Tror på liv på andra planeter: det beror på hur du definierar liv...
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Har du några homosexuella vänner: ett par stycken som jag vet om
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: max 2
Bio eller promenad: en kombination av båda är gött! :D
Är du kittlig: ja, på vissa ställen är jag riktigt kittlig och då kan den som kittlar mig få erfara massa skrik o sparkar :D
Snarkar du? inte vad jag vet..
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? mest äcklad :/ usch!!
Största svaghet: snällhet och ärlighet
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna förflytta mig till olika ställen i världen genom att knäppa med fingrarna
Vad vill du jobba som? datatekniker
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? både och! :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det.
Gungar du på stolen? det händer att jag inte kan sitta still :D
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja fyfan va kul!!!!
Vilken hand håller du gaffeln i ? beror på om jag äter med både kniv och gaffel eller bara med gaffel.
Saltar du på maten? Mhm!
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? ibland, men idag har jag solat! :)
Vad gör du om du får hicka? hickar tills det slutar?
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? kaffe såklart :)

Sean Kingston


Hot lips


Har köpt ett supersnyggt läppstift från Yves Saint Laurent!! Den är lite dyr men är ändå värd pengarna tycker jag. I helgen blir det HOT lips!

Jackie Boyz - You deserve


Mild kroppslotion - Kokosnöt från Malaysia


Äntligen går det att köpa denna underbara kroppslotion från Yves Rocher! Den luktar jättegott och är inte alls "klibbig". Den är helt klart min favorit =)..Vilken lotion föredrar du?

Ett måste! En profet!!

Jag måste bara se den franska filmen "En profet" som snart har premiär på bio :) "un prophète" heter den på franska!!! Har hört att den inte innehåller en massa klyschor som i övriga fängelse filmer. I just love it!
http://www.sf.se/filmer/film/10003018/En-profet

OJ! Nu har jag inte bloggat på evigheter...

Jag börjar med att länka till en låt som jag gillar just nu..snubben e cool som fan


och här är länken till spotify: Adam Lambert – Whataya Want From Me

Translate my blog into your own language:
RSS 2.0