Ehm.....

Jag hittade lite frågor på nätet som jag tänkte försöka svara på...

Here goes..

Vilken svordom använder du mest?
"FAN!"
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det är olika, olika dagar...beror på om jag har en tid att passa eller ej :D
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med på bilden!! Fråga Per, jag tvingar honom jämt att ta kort på mig xD
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
GODIS!!! Och sen skulle jag förmodligen köpa en ny dator, ny bil och en RESA! Eller vänta..det beror på hur mycket jag vinner på lotto :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Yes
Vad åt du till middag senast?
Pizza! :)
Kan du vissla?
haha..inte så bra
Tittade du på tecknat när du var liten?
vem gjorde inte det?
Äger du några popband t-shirts?
Nix
När flög du senast?
I min dröm för ett par dar sen :O
Pratar du några andra språk?
Oui Oui! Si Si!
Vad har du med dig in på bion?
popcorn och handväska
Vilken är din favorit drink?
Absolute Passion
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-9 timmar
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Det hände, men inte så ofta
Äger du en digitalkamera?
jepp :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Med Mýa, jag ser själv inte likheten men hon ser bra ut :)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, då skulle jag väl inte äta kött?
Är du mörkrädd?
Ibland :)
Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, plånbok och läppstift


Kommentarer
Postat av: Perito

Vad har du med dig in på bion?

popcorn och handväska och Perito ;)

2009-12-09 @ 11:04:18
Postat av: Ally

Dig har jag alltid med!! :)

2009-12-09 @ 14:03:01
URL: http://ally.webblogg.se/
Postat av: Perito

Bra det <3 Annars blir det kolon E ;)

2009-12-09 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Translate my blog into your own language:
RSS 2.0